Çok şükür bana da yazmak nasip oldu🥰18.,haftada bir gece hastanede yatıran kanamam ve ardından iğne ve ilaçlarla atlattığım düşük tehlikem,21. Haftamda detaylıda çıkan bulgular üzerine nifty testiri yaptırıp geçirdiğim o iki haftalık zorlu süreç, 26. Haftada çıkan gebelik şekeri nedeniyle başlayan üç aylık diyetime rağmen oğlumun hamileliğinde bir kez bile kusmadım reflüm olmadı son haftaya kadar ağrım olmadı beni hiç üzmedi ❤️ , 38+3 te makat geliş sebebiyle zorunlu sezeryan oldum ve oğlum 3320 gram ve 50 cm doğdu oğlum gayet sağlıklı ve dünya tatlısı,❤️ doğuma gelecek olursak çok rahat girdim ve 15 dk da çıkardılar oğlumu belden uyuşturdukları iğneyi bile hissetmedim sadece kaburgalarıma ve göğsüme yapılan baskıyı hissettim amelyat boyunca doktorum istek şarkı açtı ve beni çok rahatlattı amelyat kısmı çok rahat ve kolaydı açıkçası ancak sonrası biraz zordu odaya geldim bacaklarımı 2 saate anca hissettim ama ağrılarım hemen başladı fazladan serum istedim hep ağrı kesici, ilk kalkış da zorladı çok ama hepsi geçiyor ve bir dünya güzeliyle eve dönüyorsunuz ,🥰 eve geldikten sonra kendi duşumu alacak kadar toparlamıştım şimdi bir hafta oldu ve gebelik öncesi kadar iyi sayılırım ,rabbim herkese sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin 🥰