NurrA canım ben Aralık ayında atlattım kolay gecti sayılır.. bu hastalığa en iyi gelen şeylerden birisi kesinlikle zeytin yaprağı. Bilimsel olarak da kanıtlanmış.. Ve Kuran-ı Kerim‘de de geçiyor zeytin ve incirin üzerine yemin ederim diye.. ben faydasını gördüm. Zeytin yaprağını kaynat ic.. ama doktoruna danış. Kekik yağı cok iyi diye duydum, kayınvalidem yoğun bakımda yattı covidden. Onada doktor önermis. Birsürü vitamin aldık ama ben bi faydasını göremedim gibi :/ bir de biz şifa limonda diye biliyoruz ama aslında limonun pek bir oyunu yok çünkü çok fazla şekerli. Narenciyenin atası turunçtur. Limondan çok turunç bulundur. Şimdiden çok geçmiş olsun kendini hiç yorma.. hazır şeylerden kesinlikle uzak dur seni daha çok düşüreceklerdir. Rabbim yardım etsin. Şifasını tez zamanda bulursun inşallah 🤲🏻