Yasemiiin- ben başlarda progestan kullanmadım gerek olmadı çünkü. Sonra 16. Hafta civarıydı yanlış hatırlamıyorsam, acil bir durum olmuştu doktor progestan vermişti. Bir süre kullandım ve kilo aldım. İştah açıcı etkisi olduğundan eminim. Sonra bıraktım. Kilo almam durmuştu. Yani özetle progestan kesinlikle kilo alma sebebi.