Yasemiiin- Pelin__1 şişkinlik ve gaz inanılmaz var canım davul gibi gergin oluyor karnım resmen 🤦🏽♀️
Yasemiiin- Sed22-09 Ah bünyem kilo almaya zaten Çok müsait. 43 kiloyu dikkat ettiğim için koruyordum hep 🤦🏽♀️
Sed22-09 Yasemiiin- diyetisyen ile devam edebilirsin aslında canım bu süreci hem senin açından hemde bebek açıcısından oldukça daha sağlıklı bir süreç olur ve mutlaka doktoruna danış bunu oda sana yol gösterir mutlaka
Yasemiiin- 3MelekAnnesi3 Bu hafta görüşcem ama bebeği 2 haftalıkken öğrendik o kadar küçüktü. 4 haftadır falan kullanıyorum ilaçları ve yatıyorum 🙂
3MelekAnnesi3 Yasemiiin- sağ salim kucagınıza alın inşallah evet kiloyu asla ihmal etmeyin mutlaka sorun 😊
Yasemiiin- Sermec27 Olabilir , suçu progestana verdim ama süt , meyve sebze özellikle kuruyemiş bol bol yiyorum 🙈
Sermec27 Yasemiiin- yok canım progestan kılo aldırmıyor ben 5 haftadır kılo almıyorum hala da progestan kullanıyorum 🥰
Fndmrplt Yasemiiin- hamile olduğumu öğrendiğimden beri progestan ve oksapar kullanıyorum 58 ile hamile kaldım şuan 17+1 im 59 kg yim. Büyük ihtimal kabizlik varsa ondan şişkinlik olur. Birde düşük riski var diye sürekli uzanıp yemek yiyorsaniz o yüzden de kilo almış olabilirsiniz ama progestanla alakalı olduğunu düşünmüyorum 🥴
Yasemiiin- Fndmrplt Evet kabızlık da var maleeef 🤦🏽♀️. 17 haftada yalnızca 1 kg mı aldınız. N’asıl başardınız normalde kilo almaya yatkın olmadığınızı düşünüyorum. Maşallah Allah nazardan saklasın 👏🏽🧿 Ben normalde 1 hafta abartayım 2. Hafta hemen kilo alırdım 🤦🏽♀️
Mlkrfk Yasemiiin- boşverin kiloyu sağlıkla gelsinler tek 😂 benim de hep düşkü riskim vardı yattım bi geçti 5. Ayda 7 ye kadar kadar rahattım. Şimdide erken doğum riski var 31 haftalık olduk. İnşallah hazırla sağlıkla zamanında gelsin tüm minikler. Kuzenim 30 kilo almıştı şu an tığ gibi emzirdikçe gidiyor kilolar. 😇
maria12 Mlkrfk bence yine de boşvermemek lazım. Ne kadar kararında kilo alınırsa hamilelik döneminde anne de bebek de o kadar sağlıklı bir süreç geçiriyor. ☺️
Yasemiiin- Mlkrfk Umarım zamanında sağlıkla alırsınız miniğinizi kucağınıza 🙏🏽🥰🤍 Valla kuzeniniz normalde de kolay kilo verenlerden sanırım , ben zor veririm biraz 🤦🏽♀️ Ama elbet gidecek kilolar yeter ki sağlıklı olsunlar sağlıkla gelsinler inşallah 😍🤍
NeeSalman Yasemiiin- bende 6 haftalık hamileyim ciddi şişkinliğim var sanki 4-5 aylık hamile gibiyim.
lentil NeeSalman peki kilo aldınız mı bu şişkinlik dışında? @Yasemiiin- bende okdr şiş ve fena hissediyorm ki 6+6 yım. Ve iştahım çok açık malesef. Bende folik asit tiroid ilacı coraspin ve progestan kullanıyorm şişiren bunlar mı acaba diyorm. Sizin gibi haplara duç atıyorum sanki
Yasemiiin- Sed22-09 Evet haftaya doktoruma danışıp bu şekilde devam ederse diyetisyen kontrolünde devam etmeyi düşünüyorum 🙂
Fndmrplt Yasemiiin- benim aşırı derecede koku hassasiyetim vardi o yüzden bisey yiyemiyordum 2 3 haftadır önüme geleni yiyorum o yüzden daha yeni almaya başladım ama bundan sonrası icin gelsin kilocuklaaar