Laylali bence bebeğe bir zarari olmaz aksine dondurma da guzel.bir kalsiyum kaynağıdır ve faydalıdır 🤗 ancak sen kendine dikkat etmelisin cok tüketip hasta olma ilaç kullanamazsn biliyosun iste ozaman cok zor olur ben aylarca çektim.sabahlara kadar öksürdüm ama çözüm yok yani zamanla gecti cok şükür 🤗