burcu_1322 Kızlar en son adet tarihim 25 Şubat daha henüz olmadım adet ne zaman adet olmam gerekiyor benim yani daha olmadım ya günüm geçti mi var mı bana yardımcı olur musunuz
butterfly_ burcu_1322 kaç günde bi regl oluyorsunuz onu sizin bilmeniz lazım biz bilemeyiz ki 🤭ona göre hesaplarsınIz. Uygulama kullanın o şekilde takip etmek daha iyi ben öyle yapıyordum
Heyecanlianneee burcu_1322 eğer 28 gün de bir yumurtluyorsanız normalde 23 _ 24 _ arası olman gerekiyodu adet düsensizliğin yoksa evet günün geçmiş 4 5 gün 😀
happywomen burcu_1322 bende 24 şubat en son😁hala bekliyorum.. kasıklarımda ağrım vardı birde aşırı derecede goguşlerim ağrıyor sende ağrı falan var mı?
Morvy burcu_1322 ben her ay düzenli oluyordum yani adet tarihimin başlangıcıdan 28 gün sonra tekrar oluyordum
burcu_1322 Heyecanlianneee her ay 24 25 mutlaka oluyorum canım 28 günde bir 1 buçuk yıldır hep negatif görünce inan aklımdan bile geçirmeye tereddüt ediyorum 😒
Gamzeakd burcu_1322 28 gğnde oluyorsa 5 günün geçmiş canım bir test yap istersen. Rabbim nasip etsin inşallah 🥰
burcu_1322 happywomen ara ara kaşık batması oluyor gögüslerimde normal çok yok ama belim ağrıyor gibi bugün ama hiç ümitlenmek istemiyorum ben ümitlenirse adet olursam yine çok ağlarım canım ne zaman adet olmamız gerekiyor bu adet ilk günden mi sayılıyor diğer adete
burcu_1322 happywomen belimde ağrı var bugün adet olacağım zaman hep belim ağrıt sanki adet olacam canım ya
burcu_1322 Gamzeakd inşallah ama kafama şey takıldı Şubat bu sene 28 çekiyor ya ondan gecikmiş olabilir mi adeti ilk günden mi sağıyoruz hesaplanırken diğer adet
burcu_1322 @yadin happywomen happywomen in_hobileri#14091473 çok belim ağrımaya başladı sanırım adet olacam
burcu_1322 happywomen canım ben az önce oldum adet ben Şubat 28 gün çekiyot ondan adet kayıyor diye düşünüyorum adet oldum yine ağladım 1 buçuk senedir her ay sıtabil olduğum an ağlıyorum hep ama
happywomen burcu_1322 ah be guzel kuzum uzme kendini ayni seyleri yasiyoruz ama bizimde yuzumuz gulecek biliyorum🥲insallah en yakin zamanda
burcu_1322 happywomen inşallah canım ama her ay diyorum bu ay ağlamayacağım olmazsa diye ama yine ağlıyorum ümidim yine bitiyor sanki hiç olmayacakmış gibi Allah’a dua ediyorum bazen diyorum allahım hiç mi bizi sevmedin kulun olarak gör bizi diye yalvarıyorum 😔😔😔
happywomen burcu_1322 hayir ya gogusler tas gibi oldu resmen cok aciyor:( ama biliyorum ki olucam…. bende nerde o kismet iki cizgi gormek icin. Simdi test yaparsam hemen adet akicak her zaman boyle oluyor.