duygu0693 Merhabalar sabah 8.30 9 gibi uyanmama rağmen 12 kadar bişey yiyemiyorum 5+4′teyiz bebek için bir sorun teşkil eder mi ?
milena11 duygu0693 mutlaka yapman gerek canım. Bebek uzun süre açlığa dayanamaz sık sık az az beslenmen gerek. Zaten gece uykuda açlık süren çok uzun bide uyanıp öğlene kadar yememen olmaz. Miden bulanıyorsa hafif birşeylerle geçiştir Ama mutlaka ye
dkbyk duygu0693 bende 6+5 deyim iştahım gitti bende yiyemiyorum ama zorla biseyler yemege calisiyorum :(
Sermec27 duygu0693 12 haftaya kadsr bebeğiniz sizden beslenmiyor ven 10 haftaya kadar mide bulantısından kusmaktan yemek yiyememştm bile
Efee2021 duygu0693 evet doktorum ilk üç ay yemekten bebeğin beslenmediğini annenin vucudundan beslendiğini söylemişti
Busra34ybg duygu0693 çok yenisin canım normal yani korkma ilk 11 hafta bebek sadece kanından besleniyor o yüzden stres yapma 12. Haftadan itibaren normale dönmüştüm ben önemli olan da o haftalardan sonrası
Asyakuzusu duygu0693 Canım ilk 3 ay senin depolardan beslenir bebek. Yani bebeğin aç kalma mümkünatı yok. Yanlış yorum yapanlar var b