Nisanurunannesi3850 gerçekten Allah bin kere razı olsun💕 ben de gebeliğin basında hic düsünmedim. Aman herkes nasıl doğuruyorsa ben de öyle doğuracagim tabi ki dedim. Simdi son 13 gün diyor uygulama, ara ara sancilar geliyor, ayni tarihte beklediğim arkadaslarım yavas yavas doğum yapıyor, biraz biraz geliyor artik endiseler. Ama yorumunuz gercekten icimi rahatlatti. Ki dediğiniz gibi burun ameliyatları en zorlu ameliyatlardir. Allah ın izniyle doğuracagiz 🙏🏻🦋 cpk sagolun desteğiniz icin. Doğsun size yazacagim, siz de bana yazın olur mu ☺️💙