Nisan 2. Haftası 39 a girince planlı sezeryan olacak nasipse 🤲🏻 Heyecan pek yok gayet sakin gidiyorum 2. Bebek olduğu için sanırım 😁 yani biran önce doğsun istiyorum ağırlaştım iyice ama bir taraftan da beni bekleyen agrı sancı uykusuz geceleri düşünce durabildiği kadar dursun diyorum 😁tabi sanki benim dememle olacak gibi 🤣