Esma19 ben hamileliğimin başından beri diyetisyen kontrolündeyim. Bebeğime hiç bi zararı olmadı, aksine sana verdiği diyet listesinde ihtiyacın olan tüm besinlerden oluyor. Tek bi besine yoğunlaşmıyorsun, durmadan karbonhidrata yüklenip kilo almıyorsun ayrıca çok aşırı yemek hiç bi işe yaramıyor. Gebelik şekeri riskini azaltır hem. Kafana göre diyet yapmadığın, uzman kontrolünde yaptığın sürece senin ve bebeğin için faydalı olacaktır