GulerDoganAslan benimde o haftalarda öyle ağrılrım vardı..dr a gittim ultrasonla baktı normal görünüyor ama herşey bununla görünmez bazen bir anda doğum gerçekleşebilir önlem alalım dedi ve iğne verdi..haftada 1 iğne kullandım..bacak arası ağrım var ama azaldı diğer ağrılarımda azaldı..yalnız ben çok yoruyordum kendimi 3 yasında bir cocugum daha var onlada ilgilenirken fazla yoruluyorum ama dinlenmek çok önemli..bunarada dr um ağrıyan tarafın tersine yat ve bacak arana yastık al dedi..bunlarda ağrımı hafifletyodu biraz olsun👍🏼 Bolca suda önemli