Kızlar 14. haftamda mide bulantılarım bitmişti çok şükür. 5 haftalıkken başlamıştı bulantılarım oyle söyleyeyim. Ama hiç kusmam olmadi sadece migrenden dolayi bir ara kustum. Birde afedersiniz bu sabah çok kötü oldum kustum. Sonradan mide bulantisi başlayan oldu mu kizlar? Ne zaman geçer Allah aşkına ya 🥴