Kizilkayabebek İçinizi ferah tutun herşey olacağına varıyo. Geçen sene aynı şey geldi başıma, benim bebeğim gelişemedi, kalp atışı vs duyulmasına rağmen 9 haftalıkken düştü. Doktorum ya geç döllenme yada düşükle sonuçlanacak sağlıksız gebelik olduğunu söylemişti sizinki gibi. Umarım düşük olmaz sizinki.