Elzemm58 5.haftadan beri aşırı mide bulantısı ve kusma ve iştahsızlık vardı prilam dr kullanmaya başladım kimi zaman etki etti kimi zaman etki etmedi 19.haftada mide bulantılarım azalmaya başladı ama iştahım hâlâ yoktu mide bulantısı ilacını hâlâ kullanıyordum o ara sonra ilacı bir gün içtim bir gün içmedim iştahım açıldı o ara çok şükür şuan 22.haftama girdim iştahım fazlasıyla açık 🤭🤭 mide bulantısı ilacını kullanmayı bıraktım artık mide bulantısıda yaşamıyorum çok şükür geçti o günler 🤲🤲