Evett bana da bir doğum hikayesi yazmak nasip oldu çok şükür. Planlı bir doğum olup her şeyimi hazırlayarak girdim ve bebeğimi çok şükür sağlıkla kucağıma aldım. Okadar güzel bir duygu ki allah isteyen herkese nasip etsin. Öncelik olarak doğumun her türlüsünün zor olduğunun kanaatına vardım. İster normal doğum ister sezeryan olsun dünyaya küçük bir varlık dünyaya getiriyoruz ve bu gerçekten kolay olmuyor. Doğumun ilk yarım saatten sonrası yorucu ve acılı geçiyor. Göğüs ağrıları gelip karına bastırıldıktan sonraki o acı kollara vurulan iğneler gazını çıkarma çabası zaten o gaz çıkarmadın mı çok zor. Ne kadar erken gaz çıkışı okadar ağrısız bir gece. İlk 2 gün zor geçen günün ardından sonraki günlerim daha rahat geçtiğini söyleyebilirim. Bugün tam tamına 6. Günüm ve çok çok iyiyim. Haplar sersem gibi yapsada bebeğimin sağlıklı oluşunu görmek onu koklamak onu emzirmek muhteşem duygular. Sadece ilk 2-3 günü atlatmak önemli gerisi sanki o acıları yaşamamışsın gibi oluyor. Çünkü o minik melek yüz gözlerimin önünde 💕 Sormak istediğiniz sorular olursa cevaplayabilirim 😊🙏🏻