Anneler merhaba bende gebelik şekeri çıktı 1 haftadır yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum moralim zaten bozuk üzerine kalça kemiği ağrısıyla uyuyamıyorum. Doktorum bana magnorm 365 tablet suda eritip içilmeli bi magnezyum verdi ama aklıma takıldı bu da bildiğin tatlı portakal gibi tadıyor. 1 hafta sonrada tekrardan açlık tokluk testi için hastaneye gideceğim. Ee bu şimdi bende şekerli yine çıkartmaz mı testlerini reçetesini okuduğumda şekeri dengeliyor diyor ama yinede bilgisi olan önerisi olan yazabilir mi ?