elis34 kizlar tsh yuksek cikan var mi hamilelikte dahiliyeye gorunmen geekiyor dedi doktor yasayan var mi acaba
Busra34ybg elis34 yaşamayan yoktur sanırım dahiliye bi kaç tetkik yapıp ilaç verecektir canım kullanmayı ihmal etme gebelikte tiroidler çok önemli çünkü
Minimouse elis34 Cnm 11 yildir tiroit hastasiyim ben Ve hapi 11 senedir kullaniyorum. Kullanmazsam eger vucudumdaki hormon yetmiyo. Ama bu hamileligimde 20 yi gordum şok oldum sonra 14 e dustu ilaci yukseltince Sonra kademe kademe derken 3 aydan fazladir 2 ila 2.5 arasinda sabit tutuyorz. Tabiki cok onemli ama ilacla dozu ayarlaniyo korkma. Benim kadar yukseldigini de sanmiyorum ☺
Morvy elis34 benim 4,2 çıkmıştı dahiliye göründüm ilacımı yazdı 1 ay sürmedi olması gereken değere düştü çok şükür ama düzenli olarak kullanıyorum sağlık ocağındada her ay kan veriyorum takip ediyorum ve sonucunu kendi doktoruma bildiriyorum
elis34 Minimouse senin bayagi yuksek bende 3.78 cikmis yuksek yazinca korktum ne gibi sonuclari olur diye ilaclarla duzene giriyor yani bu ilaclar bebege zarar veriyormu acaba
Minimouse elis34 Hayir hic bir zarari yok Vucudundaki hormonu disaridan destekliyosun Almayinca sikinti korkma Ve cok yuksek deil hemen duser🤗
Hi2018 elis34 benim 4,2 çıktı en düşük dozda ilaç verdiler. Hamilelikte zararı düşüğe veya erken doğuma neden olur dedi doktor. Onun için kontrol altına alıyorlar. Endişelenecek bir şey değil ilacını düzenli kullanırsan dedi doktorum.
Patisever elis34 canım sabah aç karnını endokrin bölümünden sıra alıp kan ver değerlerine bakıt sonra ilaç yazarlar 1 haftada eski haline dönüyor merak etme günlük aç karnına alacaksın ilacını
citlenbigim2212 elis34 benimde tsh değerlerim çok yüksek çıkmış doktorum ilaç verdi ve kesinlikle kullanmamı söyledi ihmal etme bu konuyu çünkü gebelikte tah çok önemli