Kizlar bende 9+1 im ikizlerime 1 hafta once sukur iyilerdi bi skimtimiz yok insallah kimseninde olmaz benim sormak istedigim gecen hafta bulantim cok fazlaydi sabahlari azaldi ilk sonra gun icindekide kayboldu simdi cok nadir arada agir seylerde oluyo 4 5 gundur kasik ve bel agrim oluyo hafif normal dedi doktor bi kanamam vs yok sizce normalmi bulantinin gecmesi vs