Akrepbebek tam senın haftan da aynı durumu yasadım su anda 34 haftalığım öncelikle şunu belirteyim gebelik kolestazı diyen arkadaşlar olacak ama genellikle ve genellikle 3. Trimestır dönemin de cıkıyo kı benm doktorum test bile yapmadı basta. Yediklerinı dene bn denedim en çok cikolata ve fındık yediğim zaman daha beter kaşınıyo Du ta kullandığın deterjan yapabilir yumusatıcı hiç kullanma ben tam 2 bucuk ay kaşındım mahvoldum halaa da her yerim de iz var kaşıntı postu görünce üzülüyorum sabahlara kadar. Kaşınıp ağlardım artık gecmedı doktorum karaciğr enzım testi yaptı ama yapmadan söyledi yüksek ihtimal besin alerjısi ben tedbir amaclı yapacam kolestaz degıl dedı öyle de cıktı degıl mıs ve bende genetik annem de alerjik bünyeye sahıp hepsi hamilelikte tetikliyor ben çözümü bi bitkısel krem de buldum arkadasım ın arkadası yapıyo Du sadece hamılelıkte kullanılan yağlardan yaptı ve 1 hafta da gectı ha nasol5 güvendim dersen kadının5 atölesyı var ve ders veriyo Du bu konuda cunku umudum tükenmistı alerjı ilacı bile kullandım ne yağlar kullandım gecmedı gecmedı ha bide boran deterjan var bim de satılıyor onu kullanıyorum hala en doğalı o cunku uzun yazdım farkındayım ama inan seni cokkkk ıyı anlıyorum bu derdı çeken bılır ha bıde normal de alerjik bünyen varsa bu arada stres sıkıntı yasadıysan tetıklıyo bıde o kadın bana sabun yolladı o dus jelini de hayatından hamilelikte cıkarman lazım kimyasal cunku tabı kullanıyorsan ben o sabunu kullanıyordum ardından Dus cıkısı o krem ohh mıs gıbı . İnsallah senınde gecer Allah yardımcın olsun 😔😔🤲