Annesininkuzusu01 5 gün önce betam 671 çıkmıştı 4+6 da yani, keseyi görememiştik doktorum Çarşamba yani tam 6 haftalıkken tekrar gel dedi hesaba göre beta 10.000 lerde olacak allahın izniyle. Bebeği görebilir miyim sizce?
Hsbsk Annesininkuzusu01 muhtemelen görebilirsiniz. Ama kendinizi cok sartlandirmayin ben 6+2 de sadece kese görmüştüm bir hafta sonra bebek gorundu
Patisever Annesininkuzusu01 günaydın bende 5+4 de 10000 di. Ama iki hafta sonra gel dedi kalp atışı için yarın gideceğim inşallah duyarım 🌸🙏🏻 İnşallah siz de duyarsınız 🧡
idiloska Annesininkuzusu01 görünüyor, benim 10 bindi kalp sesi dinleyip kese bebek görmüştük. Gittiğimde 7+0′dı.
132025 Annesininkuzusu01 bazen betayla ilgisi olmuyo görebilirsinizde göremeyebilirsinizde ben tam 6+0da gittiğimde keseyi gördük bebek oluşmaya başlamış dedi doktor ama nokta gibi bişeydi bi sonraki hafta kalp atışını duyduk
minime-baby Annesininkuzusu01 kesinlikle tabiki görebilirsiniz falan diyenlere inanmayın herkesin ki bir olmuyor 6+4 de bebeği göremedim boş kese gözüküyordu hatta doktor boş gebelik olabilir dedi sonra 7+1 de gittim bebeği gördüm ve kalp atışlarını duydum. Ama bazıları 10. Haftaya kadar bebeği göremiyormuş. Kesinlikle tek tavsiyem tuvaletinize sıkışık olun bol su için randevudan önce ki mesane oraya baskı yapsın ve ultrasonda gözüksün:)
minime-baby Annesininkuzusu01 bu arada ben göremediğimde benim betam 80.000 falandı siz hesap edin gerisini :) kesinlikle stres yapmayın ve üzülmeyin rabbim herşeyin hayırlısını veriyor göremezsenizde üzülmeyin geç dönllenme olmuştur daha çok küçüktür diğer haftalarda gözükür