Prensannesii38 Rabiabektas1 ben aynı ilacı fıtıl olarak kullandım Bı sıkıntı yasamadım ole dene canım etkisinde gordum
ozlemm-sin77 Rabiabektas1 bende ağız yolluyla kullanmıştım bı kutu.her icmemde baş dönmesi yaşadım.doktoruma sorduğumda dinlenmeniz gerekiyo bı sure içinde ilacı demişti.zaten ilacı kullanma amacımız bebeğimiz tutundum diye.dinlenmeye özen gösterin.