Neslihan1903 öncelikle gözün aydın canım kavuşmuşsun bebeğine ne güzel darısı sağlıcakla bizlere olur inşallah 🤲🏻 🌸
bence her annenin hakkı doğum hikayesini paylaşmak sadece başlıkta negatif diye belirtirsen okumak istemeyen okumaz kötü etkilenebiliyorz ufacık şeylerden, bazende tecrübe için girip bakıyoruz nerde ne yanlışlık yapılmış diye 🤗