3 gün önce tetanoz aşısı oldum . İlk gün hiçbişeyim yoktu ama sonra kollarım bacaklarım heryerim ağrımaya başladı . Koluma beton dökmüşler sanki yerinden kaldıramıyorum. Bacaklarım adet olucakmış gibi ağrıyo . Bu normal mi ? Yoksa korona falan mı oldum ben de aşıya mı bağlıyorum ? Bu aşı bu kadar ağrı yapar mı acaba ?