dilarayza göğüs ucu yara olmaması için kullanıyo canım, iki tane küçük kapak şeklinde göğüslerin ucuna koyuyosn zaten anında kapsıyo göğüslerini nemli tutuyo doğum öncesi kullanmaya başlıyosun. Bi de göğüs ucunu da çıkarıyo yani ben dün gece bi saat kadar tuttum baktm göğüs uçlarımda belirginleşmişti emmesi de kolay olur bebeğin inşallah diye düşünüyorum 🤗