Busebse Kızlar merhaba bugun 3 damla açık pembe renginde iç çamaşırım da kanama gördüm afedersiniz temizleme yapınca peçete bırsey gelmedi iç camasırımi değiştim takipteyim size hemen acile gitmem gerek mi
hatice_Akyalcin Busebse Hiç beklemeyin allah korusun bebeğinize birşey olur veya size ihmal edilmez kanama en azından içiniz rahat eder acile gidin
Gozde2625 Busebse mutlaka gidin o haftalarda benim de başıma gelmişti.Hastanede yatmıştım.Sakın ihmal etmeyin derim
Glcnbc Busebse doktorum bana siyah kahverengi kmdan korkma demişti pembe ve kırmızı kan biraz daha önemli bizim için demişti
Melisacaaglar 20 haftalık gebeyim benim de kanamam oldu şuan yatış yaptırdılar bence sizde acile gidin
Busebse Melisacaaglar nasıl peki şuan durumunuz neden yatış yaptırdılar ya daha 4 gun once gittim herseyı normaldi ne oldu ki simdi😞
Geceninannesi01 Bizleride haberdar edin lütfen 🙏🏻 İçinizi ferah tuttun belki sivilce tarzı bir şey olabillir ama her ihtimale karşı doktorunuza görünün 🙏🏻
Nursel725 Glcnbc bu ilk haftalar için geçerli diye biliyorum. İleri haftalarda rahim ağzı yaraları yada enfeksiyona bağlı olabilir kanamalar ve buda erken doğumu tetikleyebilir
Glcnbc Nursel725 benim 30. Haftama kadar sürdü hatta 26. Hafta coraspirini kesti kanama yüzünden ama tabi doktora görün bir istersen
Sedamelodi Busebse kanamalar her zaman dikkate alınıp doktora gidilmeli, birşey oladabilir olmayadabilir, burda kimse bilemez, çünkü herkesin deneyimi farklı, benim de 3 aylıkken olmuştu ama birşey çıkmadı şükür
Busebse Kızlar suan Allaha şükür kanamam yok o sadece 3 damla gördüm o kadar devam ederse gıdıcem ve ıns etmez
Nursel725 Busebse etsede etmesedw mutlaka doktorunuza en kısa sürede görünün . Enfeksiyon kaynaklı oluşmuş bi kanamaysa tehlikeli olabilir çünkü .
Busebse ozlemzkn gitmedim canım çünkü Allaha şükür bebek hareketini hissediyorum fakat bu gidişle gıdıcem çünkü vajina da ağrı hissediyorum çok fena doktor devam ederse ağrı hastaneye git nobetci doktor baksın dedi😞dua edin daha çok küçük kizim
ozlemzkn Busebse ben de aynı haftadayım, benim de riskli gebelik ben de sürekli tetikteyim de dikkatimi çekti gönderin. Allah korusun yavrunu canım, inşallah hiçbir sorun yoktur. Gitme imkanın varsa çok da erteleme git bi görsün doktor, hem için rahatlar
Busebse ozlemzkn Allah tüm annelerin bebeklerini vakti ve zamanında saglikla kucakladı a almayı anne olmak isteyenlere bebek duygusunu nasip etsin inşallah. İnşallah seninde kanama geçer canım sen gittin ı doktora
tubailk-bebek ozlemzkn Benim de 15. haftada olmuştu, doktorumu aramıştım cinsel birliktelik sonucu da olabiliyor demişti benimkisi öyle bişeydi devam etmemişti ama ağrı ve kanama inşallah önemli bişey değildir..
ozlemzkn Busebse Aminn hepsi sağlıklı ve zamanında gelsin inşallah. Benim kanama yok da başka sıkıntım var canım karaciğerle ilgili, gebelik kolestazı