Sarem_68 suyun geliyo canım 39+ 2 de oldu banada bn bekleme taraftarydm ama eşim gidelim dedi suyuma baktılar normal görünüyo dedi ultrasnda vaj baktı öksür dedi yine geldi zaten ayağı kalkıncada geliyo altan muayeneden snra yatış yaptılar su geldiği için sabh 4 de gttim gece 3 de sancılarım arttı 8 de doğum yaptm gttigimde 1.5 2 cm açıklık vardı