-mercimekveannesi Kızlar kalça ağrınız varmıydı ? Benimki çok şiddetli artık popişimin üstüne oturamıyorum yatıyorum sürekli yana doğru 🥺
Dnz_yksr -mercimekveannesi bende de var uzaninca yana doğru bile agri var agirlastik baya 31 haftalik ondandır diyorum hamileliğin sonları baya zor oluyormuş
Pearl26450 -mercimekveannesi merhaba bende de suanda var. 24+0 yürürken aksiyorum resmen :/ yatarkende sola doğru yatınca agri olmuyor bu duruma normal diyorlar ya Allah yardımcımız olsun 🙏
Asyakuzusu -mercimekveannesi Siyatik ağrı canım. Rahim büyüyüp sinirlere baskı yapıyor ve haftalar geçtikçe artacak. Doğumdan sonra kalıcı olmaması için göbekleri hemen eriticez.
-mercimekveannesi Dnz_yksr ben daha 14 haftadayım ama öyle ağrısı var ki kemiğime delik açıyorlarmış gibi 🥺
Dnz_yksr -mercimekveannesi Allah yardımcın olsun bilmiyorum o zaman neden olur sonları sandim benim gibi
nickneyime Bende de var aynı ağrılar. Yemek yerken sandalyeye koymak için ayrı, koltukta otururken ayrı minderim var. Onlar baya rahatlattı beni. Tavsiye ederim.
bambam_betty -mercimekveannesi ah bu ben. Yatmak, yürümek, yatakta dönmek tam bir işkence. Artik topalliyorum.