Ladyy Kızlar kese sol tarafta kız, sağ tarafta ise erkek diyorlar.. inanasım gelmiyor ama çoğu kişi bunları doğruluyor. Sizin görüşünüz nedir? Cinsiyetini öğrenen anne adaylarımız bu konuda doğruluk payı verin lütfen😀