BaharCos Sadece İdil veya sadece Bilge çok daha güzel bence. Hızlı söylenince Aybige gibi tek bir isim çıkıyor sanki ağızdan.
mrsbiyolog İkisini ayrı ayrı çok severim ama yan yana peh uyumlu değil sanki🤷🏻♀️ Tek İdil ya da Bilge olarak düşünseniz ☺️
[silindi] Bana hoş geldi 😊 kullanimi nasil olur bilemiyorum asiri uyumlu da olsa ikisi de kullanilmiyor hic zaten