Halitesra Bebek suan göğsümün altında bana diyorlarki karnın asagida degil dogumun daha olmaz diyorlar dogrumu bu sizce bilmek istedim yukarida olunca doguma yaklasmis olunmuyormu merak ettim
Asyakuzusu Halitesra Ee benim hep aşağıda. Bu bebeğin duruşuyla alakalı. Saçma bence. O zaman benim şimdiye doğurmam gerekirdi🤣
MeralOzsen Halitesra benimde yukarıdaydı doğum yaklaştıkça aşağıya doğru indi kişiye göreye değişiyor bu durum
Zeynep_ayaz Halitesra benim karnim oglumda da hep asagidaydi 9 ay boyunca herkez erken dogum yapcaksin diyodu beni korkutuyolardi cok sukurki gununu doldurdu ve dogdu 💙🤲 suan kizimi bekliyorum karnim gene asagida yukari cikmasinida beklemiyorum oglumdan tecrube oldu 🤲🌸
Pemberuyam_ Halitesra Hiç alakası yok ilk hamileligimde günüm bitmişti senin karnın yukarda daha dogurmazsin dediler. Sancım fln bişey olmadı, kontrol için gittim doğum yaptım. Bebek son anda lık diye indi hissettim.
dlnyny Asyakuzusu benimde hep aşağıda. Bana da aa bebeğin aşağıda karnın hiç yukarı da değil niye öyle ki falan diyorlar. Karnımda çok yok daha. İnsanlar garip fikirleri olmasada boş konuşmayı seviyorlar maalesef
Halitesra Asyakuzusu gercekten mi bende inanmıştim vala acaba dogrumu diye sagol ya bir yanlis olanida öğrendim
Halitesra dlnyny aynen ya ama ben inanmistin hatta esime galiba sezaryen olucam bebek yukarida diyo herkes dedim asagida olmasi lazim diyorlar dedim
Halitesra dlnyny dogru tabikide ama korkutuyorlar daha yureginin basinda sen doguramazsin daha falan gibi