fatmakolay banada doktorum kabızlıktan sonra verdi 18h. Geceden attım ama ben sabahına akşama kadar çıkarıyo wcye. Gündüzden atmayın. Geceden atın yatın. 2 kez kullandım geçti şikayetim. Sonra demir ve magnezyuma başladım sanırım onlardan kaynaklı hala o ilaçtaki gibi ishalim oluyo düzeldim ben şükür.