Deniz2961 Kızlar selam 24 hftlık gebeyım hıc boyle bir skıntum yoktu makat bolgemde hafif sislk var gebelikten once de vardı ama bnı hıc rahatsız etmiyordu kabızda deglıö aslında ama iki gundur yanıyor acıyor ara ara hafif kasınıyor onerınız nedır
Eminetekin Yediklerine çok dikkat et canım sabah aç karnına bol su tüket sıvı gıdalara daha fazla önem ver birde tam zamanı kayısı bol tüket kabızlık sıkıntısı tam bu haftalarda çok oluyor bağsur geçmek bilmeyen bir illet uzun süre dikkat edersen ilerlemez 👍🏻 Geçmiş olsun. Birde sakın öyle aktardan alınan çaylardan falan içme İshal olman vücudunu daha da susuz bırakır
MehDen1905 @Deniz2961 çok çektim basurdan bol bol erik ye ve bol su iç ben artık agrıdan duramadım doktoruma söyledim iki tane krem verdi ve ikisini karıştırıp sürmemi istedi çok şükür ki geçti
MehDen1905 Deniz2961 bende de o şişlik vardı doktorumun verdigi kremi sürerek şişligi geçirdim ki zaten o şişlik batıyo demi