Ben de 38+5 im sabah ara ara kasıklarıma agrı girmişti dayanabiliyordum kramp gibi nst ye girdim hemen ama agrı çıkmadı öyle yüksek şuan bende de şiddetlendi yatamıyorum 🤦🏻♀️ Baya çoğaldı sende ki tam nasıl birşey benim şuan şiddetli adet ağrısı gibi ama yatarken felan uyandırıyor baya arttı belimden vuruyor bide baskı hissediyorum