Ly35 Merhaba güzel anneler allah nasip ederse bir kızımız olucak şuan 16+3 günlüğüz. Bize güzel kız isimleri onerirmisiniz 🤗🤗
AkdenizBeyza Ly35 Bende isim arıyorum canım 17+4 haftalık hamileyim şimdilik Eflin Ada düşünüyoruz 🌸🙏💜