Merabalar hanımlar. Bugün hamile olduğumu öğrendim çok şükür Rabbime. Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşaAllah. Size sorum; 23 mart da adet olcaktım üstünden 4-5 geçti, hamile olduğumu öğrendim bugün. Ama ara sıra adet olcakmışım gibi ağrılarım oluyo. En fazla 10 saniye ağrıyo geçiyo, aradan biraz zaman geçiyo tekrar ağrıyo. Böyle böyle ağrılarım oluyo ara sıra. Sizce nedendir? Adet olduğum tarihlerdeyim ondanmı bilemedim.
Bu arada pazartesi günü kan vermeye gitcem Allah’ın izniyle inşaAllah🤲🏻😇.