TgbSykk ilk gebeğilimde ben de öyleydim 7 kilo tek almıştım normal demişti o zaman doktorum . Bebeğim 3,500 doğdu benim de çok iştahım olmuyor amw süt yoğurt peynir hep sağlıklı şeyler tüketirdim . Şimdi 6 haftalık hamileyim 54 kiloyum inşallah yine az alırım