minnakmucizem591 sezaryen ile normal doğum arasında süt ile ilgili bir fark yok plesantanın vücuttan ayrılması ile süt gelmeye başlıyor. Sezaryen olup sütü geç gelenlerin diğer türlüde geç inecekti zaten. Doğumdan sonra doktorunuz müsade ederse ertesi gün ayakta duş alın çok faydası oluyor. 😍