Kızlar ilk doğumum sezaryen olduğundan bu da sezaryen olacak. Hastane doğum ve doktor muayene ücretlerini görünce devlette doğurmaya karar verdim. Pandemi olduğu için odaların tek kişilik olduğunu, çok güzel ilgilendiklerini duydum yeni doğum yapan yada tanıdığı doğuran varsa hastaneyle ilgili bildiklerini paylaşabilir mi?