Kızlar bugün akşm dr gttm Normalde Sancı denilmicek kadr kasılmalrm olyor yani bbeegn kendini sıkıp bırkması arada regl agrısı bu Gerçek sancılar ne zman Gelck ve bugün Alttan muane ettiler 1 cm açılma var dedi dr eğer gelmzse perşembe son suni verip yatrcaz 😔 inşallah kendi sancımla doğrurm kızlar bnm gbi olan tecrübeli annelere ihtycm var lütfnn