irorkay Kızlar doktorunuz demir kan ilacı verdi mi? Benim demir değerim iyi olduğu için sağlık ocağındaki doktor gerek görmedi, kendi doktorum da hiç bahsetmedi henüz. Demir değeri demir diye mi gçer kan testinde? Kullanmak şart mı değerler iyi olsa da?
HavvaMerve irorkay Merhaba canım decavit kullanıyorsan kan ilacına ihtiyaç duymadığı için yazmamıştır doktorun belki de 😇 Benim değerlerim de iyiydi ama doktorum kan ilacı yazdı mecbur içiyorum
HavvaMerve irorkay Bende 22+3 haftalığım bu arada iki hafta önce gitmiştim doktora detaylı ultrason için
nntok irorkay evet 16. Haftada başlattı beni çünkü bebek anneden alıyor annenin demir değeri düşmesn diye
BelisinAnnesi Canım şuan 22 haftalığım salı günü detaylı ultrason randevum var . Aile hekimi vermek istedi ama doktoruna da bir sor dedi . En son gittiğimde sordum detaylıdan sonraki verdiğin kan değerine göre bakalım dedi .
irorkay BelisinAnnesi anladım canım ben tam 20 haftalıkken verdim kan. Demir değerim iyi çıktı. Gerek görmediler. Ama kime dnk geldiysem kullanıyor kafam karıştı benim de.
irorkay HavvaMerve ben regenesis max kullanıyorum şu an multivitamin. Bir de magnezyum ayrı olarak. Başka bir şry kullanmıyorum. Değerime göre gerk duyulmadı ama herkes kullanıyor kafam karıştı o yüzden..