Brc_mert merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Evet bana şuan konuşması kolay ama lütfen canınızı sıkmayın. Ne kadar canınızı sıkarsanız o kadar kötü. Tevekkül edin ve bol bol istirahat edin. Elinizi karnınıza koyup bebeğinize dualar okuyun. Eğer bir bebek gidecekse ne yaparsanız yapın gidiyor. Eğer doğacaksa da ne yaparsanız yapın doğuyor. Bende 7,8,9 haftalarımda kanama yaşadım. Şuan sağlıklıyız 14 haftalık olduk ☺️ Rabbim sizi ve bebeğinizi korusun