Kg-9911 Canım bence tamamen genetik. Çatlak olacaksa ne yaparsan yap oluyor. Benim 2.gebeliğim çok şükür yine çatlağım yok. Anneminde yok. 59 yaşında maşallah halen yok. Kullandığım tek şey ise duştan sonra ıslak vücuda bebe yağı sürmek. Başka hiç bir şey yapmıyorum. Her gün duş alan biriyim