Asliiiiiii012301 Kasık ağrılarım ve bel ağrım çok fazla arkadaşlar sizde de öylemi ..23 Şubat son adet tarihim di beta 89 cikti
Hayal117 Asliiiiiii012301 benimde son adet 21 şubat ağrım var benimde çok fazla olursa adet olur gibi bi hasteneye gidin
Ozgeyk07_ Asliiiiiii012301 bende de şiddetli bel ağrısı ve birgün boyunca kasık ağrım oldu 5+4 teyim dün ve bugün yok gibi yerleşme ağrıları endileşmeyin derim ama içiniz rahat değilse bi doktorunuza danışın
Asliiiiiii012301 Ilkayy daha gitmedim doktora biraz bekliyeym dedim çünkü adetten önce öğrendim adetime 6 gün kala 89 çıkmıştı teşekkür ederm
Gizzemmm Hayal117 benim de sat 21 şubat. Kasık ağrılarım çok azaldı herhangi bi bulantım da yok perşembeye randevu aldım ilk muayneye gidicem ama korkmuyo değilim inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız evlatlarımızı
havakcdl-48 Benim ara ara ağrı oluyor ama gece uyuyamıyorum cuma günü test yaptırdım 259 çıktı beta pazartesi tekrar test yapilacak.insallah hepimiz hayırlı haberler alırız
havakcdl-48 Ozgeyk07_ Pazartesi tekrar yaptıracağım test sonucu sonrası doktorum la randevu ayarlanacak. Geceleri sizde de uyuyamama gibi sorun yaşıyormusunuz
Minnakbiranne1 Asliiiiiii012301 bende 5+6yım beta 68 çıktı önümüzdeki haftaiçi tekrar kan değerime baktırıcam daha doktora gitmedim