Ben 12+4 teyim ilk öğrendiğim haftadan beri var artık bezdirdi maalesef ruhsal huzursuzluktan oluyor tabiki bende zaten anksiyete bozukluk var birde migrenim tutunca sağlıkla hayırlısıyla bir an önce doğursam diye gün sayıyorum o kadar keyifsiz geçiyor ama bunada hamdolsun bunu yaşamak isteyip hayalini kuran milyonlarca kadın var Allah isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın bunları düşünerek kendimi telkin ediyorum Allahım sağlıkla hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin