Babyto-Mom Funda8989 Evet canım sağlıcakla kucağımıza aldığımızda bütün zorlukları unutucağız İnşAllah Rabbim o duyguları isteyen herkese nasip etsin🥰🥰🥰
mmk01 damlali bnde 26+0 oldum bnde de aynısı oluyor şu anda bişe göbek altımda özellikle 27 olunca 3. Tremestra girmiş oluyoruz hayırlısıyla
damlali mmk01 evet korkutuyor çok sertleşiyor yatıyorum o zaman düzeliyor dün gece yatarken bile oldu inşallah geçer önemli bişey değildir sağlıklı olsunlarda
3prenses Babyto-Mom benım dördüncü bebeğim olucak çok iyi biliyorum hem rahat hem korkuyla beklıyorm😅ama sonu hayırla olsun sağlıkla kucağımıza alalım hersey gelıp geçer
Babyto-Mom 3prenses MaşAllah canım bayılıyorum kalabalık ailelere🥰 Evet ya sağlıklı gelsinlerde gerisi önemli değil☺️