Bebegimibeklerken1
Ben daha 2 aylıkken ve 7 buçuk aylıkken 6 saat yolculuk yaptım, memlekete gittim 😬 kendi arabamızla gittiğimiz için tabi istediğimiz zaman durarak gittik. Ama tabi vebal almayayım, ben tuvaletimi falan iyi tutabilen bir insanım, yolculukta pek su da içmem hatta 🤷🏼♀️ Öyle bulantım bel ağrım vs dayanıklıyımdır o yüzden çok sıkıntı çekmedim, sadece 1 kez falan wc gittim ve riskli bir gebeliğim de yoktu, bişey de olmadı ama sadece deneyimimi söylüyorum yani yanlış yönlendirmeyeyim, en iyi doktorun bilir😬