may2021mother Vildanbirkan67 ilk gebeliğimde çok stresli bir hamilelik geçirdiğimden olsa gerek 29. Haftada yaşadım ama kontrol altına alınmıştı 32. Haftada doğum yapmıştım o zaman aniden suyum geldiği için . Şimdi ikinci gebeliğim 32. Haftaya girdik olmadım çok şükür ama dikkat etmeye çalışıyorum
Sermec27 Vildanbirkan67 canım beni tanıdın mı ben Seray inşallah bu sefer sağ salim kucagımıza alırız canım minik ne cabuk büyümüş cinsiyet belli oldu mu 🥰
tospigim07 Vildanbirkan67 ben varım ilk gebeligimde şiddetli preeklemsi sebebiyle acil sezaryene alındım 34. Haftada smdi tekrar hamileyim 18 haftaligiz ilk günden itibaren coraspin başladık doktor 20. haftadan sonra önemli dedi preeklemsi genel olarak o.haftadan sonra oluyomus umarm tekrar aynı şeyi yaşamayz
Vildanbirkan67 may2021mother yaa bende ilk bebeğimi bu nedenle 25.haftada kaybettim. Şuan 15 haftaligim baska neler yaptınız tedbir olarak
Vildanbirkan67 may2021mother Insallah tekrarı olmaz bende suan 2.ciye hamileyim ilk bebeğimi kaybettim suan 15 haftalığız
1pearl Preeklemsi sebebiyle 34 haftalık erken doğum yaptım su an 3 yaşında çok sağlıklı bir kızım var çok şükür ikinciye hamileyim 28. Haftadayım henüz belirtiler oluşmadı ama tetikteyiz coraspin içiyorum tuzsuz yemeye çalışıyorum inşallah olmaz 🤲
Vildanbirkan67 Sermec27 Canım tanıdım tabiki doktorum büyük ihtimalle kız dedi ama yine bakarız dedi inşallah canım🥰🥰