nurkse Kızlar klomen kullandım bugün de çatlatma iğnesi yaptım ama yaparken iğnenin havasını alayım dedim biraz çok az ilaç taştı Bi sorun olur mu?
nurkse elifkrc çok teşekkür ederim güzel yorumun için. İçim hiç rahat değildi acaba birşey olur mu diye
nurkse elifkrc çoğu kişi havasını almaman gerek yanlış vurmuşsun taştıysa etkisi gitti felan demiş. 😞İnşallah birşey olmamıştır. Bu arada Allah sap salim kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
elifkrc Ela2021 onun takip edilmesi gerekir yumurtan geliştikten sonra kendisi de çatlayabilir tabiki de çatlamama ihtimalide var tabi ama