Muberra58 hiçbir zorluğu yok kendi sancılarınızın daha düzenlisi bir tık şiddetlisi sadece milletin her dediğine inanmayın. İlk kızım 37 haftalık doğdu suni sancı istemedim ama baya uzun sürdü doğması ikinci kızımda yaptılar ilk doğuma göre daha güzeldi üçüncğ doğumum olacak ve yine teklif ederlerse tamam diycem. Düşünün ben ağda yapamayn bir insanım canım çok tatlıdır ama suni sancı bence çokta korkulacak bir şey değil. Herkesin acı eşiği farklıdır. Her şeyi bilmeyn bence ilk doğumunuzsa akışına bırakın ve tadını çıkarın😇😇😇