Kızlar merhaba. Yarın itibariyle 12 haftamız bitiyor inşaallah. 1 haftadır özellikle karnımın sağ kısmında kasıkla karin arasında eğildiğimde veya midem dolu olduğunda batma hissediyorum ve sertlik var acaba kesenin sertliği falan mi? Bebek hareketleri demiyorum yanlış anlaşılmasın bu haftada olmayacağını biliyorum 😃 ama o tarafta falan mi acaba ondan mi o batma?